"Det är som att kasta bort pengar"

Igår var ju som sagt jag och min mamma i Valbo fö att "födelsedagshandl" lite. å när vi var där passade vi ju såklart på att gå och kika in på ikea. köpte lite grejer villket jag kommer att visa en annan gång men en av grejerna som vi köpte var ett set med skärbräda. Ja som ubriken lyder så tror jag att jag har förstått innebörden av att "kasta bort pengar" hahah. vi hade fullt med grejer i händerna så mamma la skärbrädorna på taket på bilen medan så när vi skulle till att åka såg vi hur något fladdra till och såklart var det ju skärbrädan som vi hade glömt på taket... så ja, om någon ser en skärbräda på vägen vid valbo så är det med all säkerhet våran haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0